Kurabiye Süsleme 1


Dün yapmış olduğum kurabiyelerimi sizlerle paylaşmak istedim.Tüm yaptıklarımı paylaşmak istiyorum çünkü bende heyecanlanıyorum.Yeni başladığım şeker hamurunu ve kurabiye süslemeyi sevmeye başladım.Her zaman çok meraklı olduğum mutfakta yeni şeyler yapmak çok hoşuma gidiyor.Değişik kurslara katılmak farklı kaynaklar alıp incelemek bu ara çocuklarımdan arta kalan tüm vaktimi alıyor.Ve tabiki yaptığım tüm tarifleri sizlerle paylaşmak çok hoşuma gidiyor.

Bu durumdan çocuklarım çok memnun,yaptığım tüm yenilikleri etrafıma tattırıp onay alıyorum.Beğenilmesi çok hoşuma gidiyor.Sanırım yaşlandıkça anneanneme benzemeye başladım.Yaptığı yemekler beğenilince patlayana kadar yedirirdi:))))

Neyse artık yaptığım kurabiyeleri sizlerle paylaşıyorum.Benim için önemli ilk tecrübe...


Yorumlar

Popüler Yayınlar