Mutlu Dükkan :)



Eylül ayında katıldığım Zeynep Yümlü'nün Mutlu Dükkan'nındaki pasta kursu deneyimleri sizlerle biraz geçte olsa :) paylaşmak isterim.

Yaz aylarında uzun zamandır müptelası olduğum Instagram'da Mutlu Dükkan'ı takip ediyorum.Bir farkettim ki Zeynep hanım pasta kursuna başlamış.Daha öncede kendisinden kurabiye kursu almış biri olarak katılmak için hemeenn :)  mail attım.Ayrıca kursun bire bir olmasıda benim için çok önemliydi.Ve Eylül ayında pasta kursuna katıldım.

Daha önce pasta kursu almış biri olarak rahat gittim.Nasıl olsa biliyorum pandispanya,ganaj ve şeker hamurunu... Pasta yapmışlığım var:)

Beni kapıda karnı burnunda hamileliğin (hamilelik çok yakışmış) son aylarında olan Zeynep hanım karşıladı. Tatlı kızı Mia Nil'le (minik elma)birlikte şimdiden uzun bir ömür diliyorum.

Önce tatlı bir sohbet, kahve ve elleriyle yapmış olduğu harika macaronlardan tadarken bana pastanın keki,ganajından bahsediyor ama benim bildiklerimden değil! Tabi biraz şaşkınlık oldu:)))

Öncelikle gerçekten harika bir kek ve ganaj hazırladık. Nefis bir sıvama tekniği öğretti pastayı bu kadar düzgün sıvayabileceğimi düşünmemiştim.


Sonrasında üzerine iki tane ayıcık figuru hazırladık.İnanılmaz güzel oldular.Kendisi çok sabırlı harika bir öğretmen hiçbir şey atlamadan herşeyi paylaşıyor.


Ve gerçekten bu aşamaya kadar iyi geldim ama en çok korktuğum kısmı kaplama kısmıydı şeker hamuruyla böyle yüksek bir pastayı kaplamak biraz zor diye düşündüm.Ah o keskin kenarlar nasıl yapılır:)) Korktum ama korktuğum gibi olmadı tabi Zeynep hanım gibi bir öğretmenim var .


Ve SON...

Harika bir pasta ortaya çıktı.Sadece görünüşü değil tadıda harika.Zeynep Hanım'ın o tatlı sohbeti benimle paylaştıkları için çok teşekkür ediyorum...



Yorumlar

Adsız dedi ki…
çok cici bir pasta olmuş...zeynep hanımın kursları çok pahalı diye duydum doğrumu? nesrin...
merhaba ,

zeynep hanımın verdiği kursun fiyatının çok pahalı olduğunu düşünmüyorum iki gün boyunca bire bir eğitim veriyor.çok eğitici bir kurs

Popüler Yayınlar