Çiçek Modelleme


21.03.2012 tarihinde Pasta Malzemelerinde Ayşem Öztaş'tan Çiçek Modelleme eğitimi aldım.Şeker hamurundan pasta,kurabiye yapmaya başlayınca şeker hamurundan yapılacak herşeyi merak ediyorum.Çiçek modellemede bunlardan biriydi.Kursa giderken biraz tedirgindim.Yapabileceğime inanmayarak gittim.Ama öyle olmadı:))
Acayip eğlenceli bir kurstu,kurs arkadaşlarım ve Ayşem hanımla birlikte nefis bir ders geçirdik.En sonunda yaptıklarıma bende inanmadım.Hamurdan neler yaptık neleeeerrr... Lilyum,gül,papatya(grubun en başarılı olduğu çiçekmiş),orkide,yasemin...

Çay,kahve molası
Bir tomurcuğun hikayesi...
Birazcık daha büyüdü...
Biraz daha:)))
Veeee Gülümüz...
Gül sadece pasta içinmi ?
Seviyor , sevmiyor...
boyandı ve parlatıldı kimse seviyor, sevmiyor yapamaz:)))
Lilyum...
Orkide...
Yasemin...
Veee çiçeklerimiz...
Teşekkürler Ayşem Hanım...


Yorumlar

Popüler Yayınlar