Mutlu Dukkan 2




Uzun zamandır blogda yazmadığımı hatırladım:) Çok şey biriktirmişim.Çocukların okulu olunca ve kızımda bu yıl 1. sınıfa başlayınca sayfamı ihmal ettim.Ama bu arada boş durmadım ve Zeynep Yümlü'nün yeni açmış olduğu atölyesindeki kurslara katıldım.Daha öncede Zeynep'ten pasta kursu almıştım ama yeni yıl temalı hazırlamış olduğu pasta kursuna katılmak istedim.İyi ki gitmişim.Pasta yapımında kendi geliştirmiş olduğu bazı değişik sıvama tekniklerinide öğrendim.Ayrıca pastanın etrafına yapmış olduğumuz geyikleri daha sonra ben kurabiye üzerinede uyguladım.


kurabiye üzerine uygulamam

Ve daha sonrasında tekrar Mutlu Dükkan kursuna katıldım. Zeynep'ten beklediğim modelleme kursuna.Her zaman beğenmişimdir yapmış olduğu figürleri ve sonunda bende öğrendim tekniklerini:)))Harika bir çift yaptık.








Yorumlar

Popüler Yayınlar